SK.KIMANIS PAPAR

Peti Surat 187, 89608 Papar, Sabah.

Selamat Datang

Jumaat, Februari 18, 2011

SK.KIMANIS JOHAN PERSEORANGAN DAN NAIB JOHAN BERGU BADMINTON BAWAH 12 TAHUN MSSD PAPAR 2011.




Pemain perseorangan lelaki bawah 12 tahun SK.Kimanis Mohd.Syahid Suhaili dan pemian perseorangan perampuan bawah 12 tahun SK.Pekan Papar Farah Nadzirah Mohd.Tamin muncul sebagai johan dalam kejohanan badminton bawah 12 tahun MSSM peringkat daerah Papar Bagi tahun 2011.
Naib johan perseorangan lelaki di sandang oleh pemain yang mewakili SK.Pekan Bongawan Amirul Amin Mohd Yunus mana kala naib johan perampuan di sandang oleh Adelfia Eiman Indavid juga dari SK.Pekan Papar.
Bagi ketagori bergu bawah 12 tahun lelaki ,Pemain bergu SK.Kuala Papar
Mohammad Sahrul Tahir dan Mohd.Amirul Syayyeq Amran muncul sebagi johan menewaskan pemain SK.Kimanis Mohd .Syahid Suhaili dan Md.Nurridwan Sumarno. Farah Nadzirah Mohd.Tamin dan Adelfia Eiman Indavid yang mewakili SK.Pekan Papar muncul johan bergu perampuan menewaskan pemain bergu yang mewakili SK.Beringgis Nurul Syahirah Ag.Putera dan Hani Zulaikha Jeffrey.
Kejohanan yang berlangsung selama 2 hari ini di kelolakan oleh SK.Kelatuan papar bertempat di dewan SMK.Majakir Papar.Dalam kejohanan ini ramai bakat-bakat baru telah di lahirkan untuk mewakili pasukan MSSD Papar dalam kejohanan peringkat bahagian yang akan berlagsung di daerah Sipitang.

Jumlah Pelawat

PENAFIAN :
Pihak SKKP tidak bertanggungjawab terhadap sebarang
kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat atau bahan di dalam laman web ini. Segala bahan untuk
dimuat turun (download) adalah berdasarkan kesesuaian dan keperluan.

Back to TOP